loading...
پی سی بازی
hosein بازدید : 41 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (1)

برای اولین بار در سایت های ایرانی

مطمئناً با سری بازی های Counter Strike آشنا هستید . Counter Strike Source Full نسخه ی ۲۰۱۲ و ویرایش شده بازی معروف CounterStrike Source هستش که این امکان رو به شما میده تا هر وقت آپدیتی برای بازی عرضه شد،شما به راحتی و کرک شده آن را دریافت کنید.

در نسخه جدید بازی Counter Strike Source، که ورژن آن  ۱.۰.۰.۷۴ می باشد گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است.

از ویژگی هایی دیگر این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری و … شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه بازی کانتر استریک سورس را از سایت دریافت نمایید.

 

hosein بازدید : 145 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)


نسخه کم حجم شده Black Box
 بازی فوق العاده زیبای Medal of Honor WarFighter

دانلود بازی Medal of Honor WarFighter که به عنوان مدعی  بهترین بازی سال ۲۰۱۲ ، توسط شرکت Danger Close ساخته و توسط Electronic Arts منتشر شده است.

مطمئنن با سری بازی های Medal of Honor آشنایی دارید. اولین نسخه این بازی برای کنسول پلی استیشن  و در سال ۱۹۹۹ به بازار بازی ها عرضه شد و محبوبیتش روز به روز افزوده شد. بعد از آن نسخه های دیگری نظیر Medal of Honor: Underground  سال ۲۰۰۰ ، Medal of Honor: Allied Assault و Medal of Honor: Frontline سال ۲۰۰۲ ، Medal of Honor: Rising Sun  سال ۲۰۰۳ ، Medal of Honor: Infiltrator  اواخر سار ۲۰۰۳ ،Medal of Honor: Pacific Assault سال ۲۰۰۴ ، Medal of Honor: European Assault سال ۲۰۰۵ ، Medal of Honor: Heroes سال ۲۰۰۶ ، Medal of Honor: Vanguard  ، Medal of Honor: Airborne و Medal of Honor: Heroes 2 و Medal of Honor: Vanguard  سال ۲۰۰۷ ،Medal of Honor WorldWar2 سال ۲۰۱۰ و اینک بعد از گذشت ۲سال نسخه بی نظیر این بازی با نام Medal of Honor WarFighter وارد جنگ بازار بازی ها در سال ۲۰۱۲ شده است.

نسخه Warfighter ، ادامه ای بر نسخه گذشته بازیست و شما همان گروه T1 هستید که در افغانستان در جنگ با تروریستان آن منطقه بوده اید،حالا به نقاطی نظیر فیلیپین ، اندونزی و سومالی خواهید رفت تا با تروریستان و دزدان دریایی به مقابله بپردازید.

بخش چند نفره بازی بی شک برای تیم سازنده و Electronic Arts یک امتیاز به حساب می آید، در راستای سود و فروش بیشتر! جالب ترین کاری که تیم سازنده در این بخش انجام داده است قرار دادن ملیت های مختلف است، بدین نحو که مخاطبان می توانند در بین سربازان، ۱۰ ملیت متفاوت نظیر کشورهای امریکا، آلمان، بریتانیا و … می شوند را انتخاب کنند.

در این نسخه شاهد بسیار واقعی جلوه داده شدن حرف زدن حرکات بدن دویدن و راه رفتن کاراکترهای بازی ، نوع استراتژیک جنگ بارش باران ، آفتاب ابر و حتی باد  خواهید بود که به شما حس یک سرباز واقعی دست میدهد.تغییر دیگری که در این بازی مشاهده میشود،استفاده آزاد از وسایل نقلی و جیپ های جنگیست که در جنگل و دشت ها مشاهده خواهید کرد و تمامی این موارد یک گیم پلی بسیار قدرتمند را برای شما تداعی میکند.

یکی از نقاط قوت این بازی که آن را با سایر رقبا متمایز میکند،جان دادن به بازی با چاشنی احساسات و واقعی تر جلوه داده شدن قسمت ها و داستان این بازی است،زیرا شما در این نسخه شاهد زندگی شخصی جنگجویان نیز خواهید بود،خانواده هایی که به خاطر حظور فرزند،شوهر،برادر و …. در میدان های جنگ با تروریستان به مشکلاتی برمیخوردن و سختی های زندگی با آنان دست و پنجه نرم میکنند.شما میتوانید همین حالا به صورت کاملاً رایگان و با لینک های پرسرعت نسخه کم حجم شده و کامل این بازی زیبا رو از سایت پی سی بازی دریافت فرمایید.

hosein بازدید : 39 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)


دانلود بازی Painkiller: Hell and Damnation 2012 نسخه کم حجم شده

توسط kaOs با حجم ۲ گیگابایت

۲۰۱۲ Painkiller: Hell and Damnation نسخه جدید بازی PainKiller هست که سال ۲۰۰۴ توسط استدیو بازی سازی Nordic Games منتشر شده بود که اینک در اواخر پاییز ۲۰۱۲ شاهد انتشار آن هستیم.

این بازی زیبا اول شخص Shoter است.یجورایی میشه گفت Painkiller مدرن شده و پیشرفته شده ی بازی های اول شخص Shoter هستش و سطح گرافیکی بالا در این بازی چشم نوازی میکند و نقطه قوت آن است.اسلحه ها ی بسیار پیشرفته ای در اختیار شماست که به جذابیت این بازی کمک میکند.این بازی دارای ۱۴ مرحله ی بسیار کامل بوده و شما قادر به انتخاب میزان دشواری طی کردن مراحل خواهید بود.همچنین این بازی قابلیت انجام ۲ یا چند نفره را نیز دارد که به دو صورت آنلاین و آفلاین (شبکه Lan) میسر میباشد.نکته بسیار مهم این بازی در مود Co op player (چند نفره) این بازی است به گونه ای که در طی این مراحل و جنگ با شیاطین در مپ ها و نقشه های مختلف جدولی را به شما نمایش میدهد که در آن اسامی بازیکننان است و هرکس که کمتر مرده باشد مطمئناً دارای رتبه بهتریست ( همانند بازی Counter Strike ) که این قابلیت انجام این بازی را بصورت گروهی در گیم نت ها نیز میسر ساخته است.

شیطان بازگشته و با خود تاریکی خاصی به شهر داده است ، شهر پر از موجودات خبیس شده و کسی باید جلوی آنها بایستد.ارواح در برزخ زندانی شده و به دام افتاده اند.باری دیگر شما در نقش Daniel Garner در این موقعیت سخت و وحشتناک برای مبارزه با شیاطین برمیخیزید و به جنگ این موجودات میروید.تنوع این موجودات نیز میتواند یکی از نکات مثبت و تاثیر گذار در زیبا شدن این بازی لقب گیرد.فضای بازی با گرافیک بالا ، موجودات وحشتناک همراه با صداهای عجیبشان و موزیک فوق العاده هیجان انگیز پس زمینه بازی و … همه این ها باعث میشوند که شما هیجان واقعی رو حس کرده و از این بازی زیبا لذت ببرید.لازم به ذکر است شما میتوانید این بازی تازه منتشر شده را به صورت کامل و کم حجم شده از پی سی بازی دریافت فرمایید.

hosein بازدید : 19 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه کامل بازی Uprising 44 The Silent Shadows 2012 با کرک Skidrow

.

بازی Uprising 44 The Silent Shadows 2012 قیام ۴۴ یک بازی شوتر سوم شخص + استراتژیکی است که شامل استراتژی تاکتیکی در زمان واقعی در گیم پلی آن است که مجموعه بازیکنان به عنوان فرماندهی افسران در طول قیام سرنوشت ساز ورشو از سال ۱۹۴۴ یک تیم از مبارزان مقاومت لهستان است.

از جمله جنبه های تاکتیکی چند از این بازی عبارتند از خرید و فروش با کمبود مهمات، مسائل مربوط به تدارکات، و نگرانی های ایمنی برای پیراهن این بازیکن در طول جنگ ثابت. با طراحی های تاکتیکی ، هوشیاری و دقت،سرعت عمل خود باید دوستان خود را در این قیام یاری کنید.

داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت پی سی بازی دریافت نمایید.

.

داستان این بازی برگرفته از فیلم قیام ۴۴ می باشد.

hosein بازدید : 57 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

بازی جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی Stronghold Crusader Extreme , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند.

مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی دیده می شود نوار کوچکی که در سمت راست وجود دارد و هر کدام از آن ها جادو های خاصی را به عمل می رسانند. علاوه بر آن سرباز خانه هایی وجود دارد که از اول بازی به صورت رایگان نیرو تولید می کنند. شما هم اکنون می توانید بازی جنگ های صلیبی با حجم کم را از سایت پی سی بازی دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 991